Generasjon 82
Skoleprosjekt. Oppgaven var eksperimentell film. Guttene som snakker er mine gode venner Hansa og Eivind. Må innrømme at fotoen ikke er så værst:) fine bilder.
for 6 år siden
thats whats up...
Meg og Hansa fikk mulighet å se Nas når han var i byen. Konserten var ypperlig. Hansa har skreve en anmeldelse for natt & dag. Jeg tok bildene. Skal hoste opp link til anmeldelsen når den blir publisert. Skal ikke si så mye om konserten, for den kan dere lese om i anmeldelsen til Hansa, en anmeldelse eg stiller meg bak. Ganske enig. Men det var en god kveld! :)
